Wednesday, May 27, 2020

Slimming Tea Untuk Metabolisma, Rambut dan Kesihatan Diri

Jom cerita ada apa dengan slimming tea dari WWK...

Didalam CENSEYROSE TEA ini terdiri dari himpunan 3 jenis Herba iaitu
-Daun senna
-Cinnamon Ceylon
-Rose Buds.



Kenapa di pilih 3 jenis Herba ni?
Sebab yang dingin di campurkan dengan yang hangat, untuk seimbangkan suhu bagi semua yang mengamalkan..

Ketiga-tiga bahan tersebut ada 4 fungsi dalam 1
-Ketumbuhan
-Kesuburan
-Penghadaman
-Anti kanser.

Untuk rawatan rambut:

Censeyrose Tea ini mengandungi bahan yang alami tanpa kimia, anti ketombe, buatkan rambut cantik, tak pecah, dan tak mudah putus. 
Boleh diambil dengan cara meramas hampasnya dan disapu pada kepala atau dibuat minum harian. 

Semua maklum daun senna bersifat dingin, 
Bagus untuk rawatan sakit kepala & migrain. 

Bila seseorang sakit kepala ada 7 gelombang kepanasan..
Nak hilangkan suhu panasnya pon kena 7 kali basuhan. 
Bila panas, lumurkan dengan air senna, panas lumur lagi hinggalah 7 kali sampai sembuh.

Kalau seseorang demam berbalik semula pada sunnah nabi, guna Al-Quran bila demam. Demam menandakan percikan kecil api neraka. Nak sejuk sapukan Herba dingin atau senna di dahi senna + cuka untuk buka pintu sejuk, juga untuk buang kepanasan di badan. 

Dan juga boleh di lumurkan tea dibahagian ubun-ubun kepala. Bahagian pori rambut adalah tempat dimana paling mudah masuk ubat dan juga sangat mudah dimasuki racun. Hati-hati dengan syampu yang kita pakai bertahun-tahun.

Nampak kan Censeyrose Tea ni banyak fungsinya..
Tak semua tea yang sesuai diminum bagi pesakit kencing manis, tapi dengan gabungan herba didalam slimming tea, sangat digalakkan bagi pesakit kencing manis dimana ia dapat membantu menurunkan kadar gula didalam darah. 

Cinnamon ceylon adalah Herba terbaik untuk rawatan kencing manis.

Bagaimana nak tingkatkan lagi keberkesanan slimming tea?
Diminum dengan campurkan bersama Madu. Bila dimasukkan madu, kesannya akan menjadi 70 lipatkaliganda khasiat.

Tak buat cirit birit ke?
Selalunya slimming tea mesti buatkan cirit birit.....

Censeyrose Tea ini tak buatkan seseorang tu cirit birit tapi sebaliknya akan bantu melawaskan dan mudah berpeluh.

Bila seseorang yang nak kurus, tapi dengan ambil produk yang buatkan cirit birit hingga membuang bakteria baik dalam usus,sebabkan kehilangan banyak air, kehilangan garam dalam badan, memang boleh kurus, tapi badan akan jadi sangat lemah atau tak sihat.

Kurus yang terbaik adalah dengan cara tingkatkan metabolisma badan yang menjadikan tubuh seseorang lebih bersemangat, lebih aktif, kalori yang terbakar adalah disebabkan oleh kecerdasan pergerakan bukannya daripada tekanan oleh produk beracun yang buatkan cirit birit.

Konsep pengubatan Herba menggunakan bahan alami yang selamat tanpa kesan sampingan yang memudaratkan.. In Shaa Allah bagi mereka yang mengamalkan akan dapat perubahan tanpa buatkan badan jadi lemah sebaliknya kurus secara sihat dan berkesan ❤️

Q&A:
Kenapa minum slimming tea badan cepat berpeluh rasa hangat je sepanjang hari? 

JAWAPAN:
Bila berpeluh, tanda TOKSID dan racun keluar dari kulit. Bukan semua Herba yang ada kapasiti rawatan sampai keotak, bukan semua Herba yang boleh keluarkan peluh, bila berpeluh menandakan racun keluar.. Kulit merupakan organ terbesar dalam tubuh badan manusia,.. Bila lagi banyak berpeluh, lagi banyak racun keluar dari tubuh kita.

Racun terkeluar melalui kulit ni khazanah yang dah ramai orang tak mahu gunakan..
Ramai yang pilih untuk kurus dengan instant (cara sedut lemak, pendekkan usus dan sebagainya) 

Bagaimana cara ambilan Censeyrose Tea? 
1 uncang maxima 2 atau 3 kali rendaman... Lepas habis minum jangan terus buang, boleh buat sapu kat muka.... Kulit jadi halus, bantu kecilkan pori2, boleh hilangkan garis2 penuaan, kulit jadi pinky, whitening alami, ...Fungsi slimming tea hampir sama macam air Mawar bila disapu di wajah.

No comments:

Post a Comment