Monday, April 13, 2020

Maajun Afiat Membantu Badan Lebih Sihat Bertenaga

Wanginya bau Majun ni,,, bau macam jambu air lah❤️
.
Yang wangi tu Sebab ada tambahan cinnamon ceylon dalamnya..😍
.
Majun Ni apa dia?
Majun ialah himpunan makanan sunnah dan Herba Asia yang telah di kombinasikan menjadi 1 makanan tambahan yang lengkap dan saaangat berkhasiat..
.
Tak ada langsung campuran bahan2 pelik lagi meragukan, semuanya jelas satu persatu, sesuai sangat kita semua amalkan..
.
Yelah, kita tahu kurma, minyak zaitun, habbatussauda, Madu tu bagus, tapi tak ada masa nak makan satu-satu.. Lagi pulak harganya  mahal kan...
.
Haa... Bila dah ada Majun Afiat ni, cukup secolek, rasa segar 1 badan.
.
Majun Afiat khusus buat kaum lelaki, kanak-kanak, wanita dewasa dan semua golongan..
Rasanya sedap mengalah kan makan jajanπŸ˜‹πŸ˜‹

Selalunya bila yang dah makan, tak cari lain dah...

No comments:

Post a Comment