Thursday, September 15, 2016

Koleksi Testimoni Set Penjagaan Wajah Nutriwhite

Alhamdulillah...
.
Semalam ada customer bagitahu...masa baru lepas facial muka dia guna Nutriwhite ni.
.
"Eh..xde rasa apa la..rasa bersih..takde rasa pedih pun k.wana..salu pakai toner saya tu..pedih..tapi yg ni bestla"
.
Kemudian..dia tanya lagi...
.
"Kene beli satu set ke ni k.wana?"
.
Saya pun tunjuk set Basic...iaitu Cleanser, Toner, UV Protection.
.
Dia belek2...oleh kerana dia dah oder omega, vit c dan bcomplex..so kata dia nextmonth nak pakai nutriwhite sebab best giler!!!
.
Alhamdulillah...produk dari bahan semulajadi mestilah best dik oiii...tidak ada fragrance ke ape yg tak elok untuk kulit.
.
Labur sedikit untuk hasil yg mengujakan anda dan semua.Puas Hati.
.
Nak dapatkan Consultation sebelum membeli Produk Nutriwhite?


Nak cuba dengan normal facial hanya rm25?


Atau mahukan Set Basic Sampel?

Jom tengok testimoni mereka lagi...



#tsunamishaklee


testimoni nutriwhite


testimoni shaklee


#tsunamishaklee


nutriwhite shaklee





Kami Pengedar Shaklee Johor
Hubungi kami 0173567078

No comments:

Post a Comment